Lista, lista, lista… autorytetów
W 10. pytaniu ankiety (jedyne otwarte) zapytaliśmy studentów o to, kto jest dla nich autorytetem językowym. Oto 5 najczęściej pojawiających się postaci:
JAN MIODEK
W 10. pytaniu ankiety (jedyne otwarte) zapytaliśmy studentów o to, kto jest dla nich autorytetem językowym. Oto 5 najczęściej pojawiających się postaci:
JAN MIODEK

Urodził się 7 czerwca 1946 r. w Tarnowskich Górach. Jest profesorem i dyrektorem Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Głosujący argumentując swój wybór najczęściej odwoływali się do imponującej wiedzy profesora Miodka.
JAN PAWEŁ II

Urodził się 18 maja 1920 r. w Wadowicach. Był poliglotą, poetą, aktorem, dramaturgiem i pedagogiem. Głosujący często zwracali szczególną uwagę na to, że jego słowa wpływały na zmianę postaw u ludzi i potrafiły skłonić do zastanowienia.
GRAŻYNA TORBICKA

Urodziła się 24 maja 1959 w Lędzinach. Jest dziennikarką, prezenterską i konferansjerką. Głosujących urzekła lekkością w posługiwaniu się słowem, swoim stylem, nienaganną dykcją.
BEATA TYSZKIEWICZ

Urodziła się 14 sierpnia 1938 r. w Wilanowie. Jest aktorką znaną z takich filmów jak: „Lalka”, „Eksmisja”, „Kingsajz”.
Głosujący niemal jednogłośnie niemalże swój wybór tłumaczyli tym, że imponuje im Beata Tyszkiewicz wysokim poziomem swoich wypowiedzi.
JERZY BRALCZYK

Urodził się 23 maja 1947 r. w Ciechanowie. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Językowego i Komitetu Językoznawstwa PAN.
Ogromna wiedza językowa i lekkość w jej przekazywaniu to główne atuty wymieniane przez głosujących.
6 komentarzy:
Plebiscyt interesujący.
(ostra) a gdzie moje autorytety językowe, hm? ;)
Ostra!!! :D:D Twoje autorytety nie przebiły się :D Za mało się starasz :P
Łajdaczka
Współpraca z agencją reklamową może przynieść wiele korzyści, zwłaszcza dla firm, które dopiero zaczynają swoją działalność. Agencje te oferują nie tylko kreację reklam, ale także ich dystrybucję w różnych kanałach medialnych. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, zwiększając tym samym rozpoznawalność swojej marki. Warto jednak pamiętać, że sukces kampanii reklamowej zależy od wielu czynników, w tym od odpowiedniego wyboru agencji i zrozumienia jej metodyki pracy. Dla tych, którzy są zainteresowani tematyką usług agencji reklamowych, przydatne informacje można znaleźć na http://haiku.com.pl/.
Prześlij komentarz